Poduszki

Poduszki przeciwodleżynowe są równie powszechnymi artykułami przeciwodleżynowymi co materace przeciwodleżynowe.  Są to profesjonalne poduszki, które mają za zadanie zapobiegać postawaniu ranom przysparzających ból oraz prowadzących do wielu powikłań.

Oferowane w naszym sklepie artykuły przeciwodleżynowe, w tym przeciwodleżynowe poduszki charakteryzują się zarówno jakością, estetyką jak i designem. Dzięki temu, każdy, nawet najbardziej wymagający Klient, znajdzie coś co sprosta jego oczekiwaniom. To co wyróżnia nasze poduszki to również solidność ich wykonania. Styl oraz funkcjonalność stanowią świetne połączenie.

Czy poduszka przeciwodleżynowa jest w stanie w pełni ochronić przed powstawaniem odleżyn?

Zarówno poduszka przeciwodleżynowa jak i materac stanowią jedynie część pielęgnacji zapobiegawczej powstawaniu odleżynom. Poduszka przeciwodleżynowa ma za zadanie chronić w szczególności głowę pacjenta, który pokryta jest względnie cienką warstwą skóry oraz umiejscowiona w minimalnej odległości od czaszki. W  związku z tym jest to obszar, który szczególnie narażony jest na ryzyko powstawania odleżyn. Jednakże, wykorzystanie tych artykułów nie ogranicza się jedynie do ochrony obszarów na głowie. Poduszki mogą być również umiejscawiane pod innymi, wrażliwymi oraz podatnymi na powstawanie odleżyn obszarami takimi jak pośladki czy plecy. Poduszki przeciwodleżynowe zapobiegają powstawaniu bolących ran poprzez zmiany pozycji w drodze uzupełniania powietrzem wydzielonych komór.