Orteza barku zapewnia unieruchomienie podczas zwichnięcia

Orteza barku uniwersalna AM-BX-03

Rozmiar:

Stabilizator stawu barkowego do wczesnego czynnościowego leczenia

W przypadku występowania dolegliwości bólowych wywołanych przez artrozę, w stanach pooperacyjnych lub pourazowych stawu barkowego aktywny stabilizator AM-BX-03 utrzymuje staw barkowy w położeniu pośrednim, zapewniając lepsze prowadzenie stawu. Mięśnie barku są pobudzane, a staw odzyskuje stabilność. W razie potrzeby dodatkowa silikonowa wkładka uciskowa masuje miejscowo tkanki miękkie barku.

W leczeniu zachowawczym stawu barkowego, bezpieczne prowadzenie kontuzjowanego stawu i dokładne kontrolowanie jego ruchu, są często kluczowe dla pomyślnego leczenia. Wyrób ma bardzo istotne znaczenie w łagodzeniu bólu oraz w celu wspierania mobilności stawu. Stabilizator AM-BX-03 chroni staw barkowy przed bolesnymi kolistymi ruchami. Zapewnia również wsparcie dla innych ruchów, takich jak boczne podnoszenie ramienia w celu wzmocnienia mięśni. Pełne uśmierzające ból działanie masującej wkładki silikonowej jest wytwarzana w czasie ruchu. Podczas ruchu, kompresja dzianiny wywiera korzystny przerywany masaż kompresyjny, który aktywuje metabolizm i pomaga szybciej zmniejszyć obrzęk stawu.

Łatwe zakładanie i zdejmowanie ortezy następuje dzięki wysokiej sprężystości i miękkiej taśmy mocowanej w górnej części ciała.

Powierzchnia piersiową zostaje wolna co jest szczególnie wygodne w trakcie noszenia. AM-BX-03 jest dostępny jako uniwersalny i dlatego może być noszony na lewej lub prawej stronie.

Przeznaczenie

• po przebytych urazowych uszkodzeniach stawu barkowego
  • artroza
  • nawykowe zwichnięcie stawu ramiennego