Otwarta orteza stawu kolanowego z szynami policentrycznymi AM-OSK-O/2

-27,00 zł 175,99 zł

Otwarta orteza stawu kolanowego z szynami policentrycznymi AM-OSK-O/2

Charakterystyka wyrobu

Orteza typu otwartego AM-OSK-O/2 jest profesjonalnym wyrobem medycznym kl. I poprawiającym wydolność chodu, służącym do rehabilitacji uszkodzeń stawu kolanowego. Została wykonana ze strukturalnego surowca ACTIV PREN. Dzięki zastosowaniu systemu AIR SUPPLY SYSTEM polegającemu na wewnętrznej perforacji elementu miękkiego ortezy wyrób posiada właściwość swobodniejszego oddychania skóry i odprowadzania wilgoci na zewnątrz ortezy. Wyrób wyposażono w niezależne zespoły pasów wzmacniających wykonanych z taśm VELCRO oraz dwuosiowe aluminiowe szyny boczne bez regulacji kąta zgięcia i wyprostu, stabilizujące staw bocznie. Poprzez utrzymywanie stabilnej temperatury i elastyczny ucisk orteza ma działanie przeciwbólowe, zmniejszające obrzęki, a także ułatwia wchłanianie wysięków i krwiaków po przebytych urazach. Jej otwarta konstrukcja doskonale sprawdzi się u osób starszych z ograniczoną mobilnością oraz u tych, u których występuje znaczna dysproporcja między udem i łydką.

Przeznaczenie

Orteza AM-OSK-O/2 powstała z myślą o osobach starszych z ograniczoną motoryką. Można ją stosować w przypadku:

• po przebytych urazach nie wymagającym unieruchomienia stawu kolanowego (skręceniach z uszkodzeniem więzadeł pobocznych, w naderwaniach przyczepów mięśniowych )
  • w przewlekłych niestabilnościach stawu kolanowego (bocznych lub przyśrodkowych)
  • w zespołach bólowych stawu kolanowego po przebytych urazach i w przebiegu zmian zwyrodnieniowych
  • po leczeniu operacyjnym stawu kolanowego z przyczyn urazowych i chorobowych

Tabela rozmiarowa

Rozmiar Obwód kolana Sposób dokonywania pomiaru
S 30-34 cm
M 34,5-38 cm
L 38,5-42 cm
XL 42,5-46 cm
XXL 46,5-50 cm
XXXL 50,5-55 cm
XXXXL 55,5-59 cm

Wyrób uniwersalny na prawe i lewe kolano.

Całkowita długość ortezy:
S – 4XL: 36 cm