• Nowy

Orteza kolana z bocznymi szynami FIX-KD-12

Orteza kolana z bocznymi szynami i pierścieniem okołorzepkowym

PRZEZNACZENIE

• zwichnięcia stawu kolanowego;
  • skręcenia stawu kolanowego;
  • niestabilność kolana;
  • uszkodzenia więzadeł kolana LCL, MCL i ACL;
  • uszkodzenia łąkotek;
  • przeciążenie ścięgna właściwego rzepki;
  • choroba Osgood-Schlattera;
  • choroba Sinding-Larsen-Johanssona;
  • młodzieńcze reumatoidalne zapalenie stawów;
  • nieswoiste zapalenia kości;
  • martwica kości;
  • rekonstrukcja więzadeł kolana;
  • inne zabiegi operacyjne stawu kolanowe.

JAK DZIAŁA ORTEZA?

Dziecięca orteza kolana FIX-KD-12 została wykonana z cienkiego, kolorowego neoprenu, który utrzymuje stałą kompresję stawu. Zamknięta konstrukcja produktu zapewnia doskonałe przyleganie wyrobu do kończyny, a tym samym pełni funkcję proprioceptywną. Pomimo zachowania zamkniętej konstrukcji, górna część ortezy posiada odpinany pas rzepowy, który ułatwia dziecku wkładanie ortezy na nogę np. w przypadku występowania masywnego obrzęku stawu kolanowego lub stłuczenia mięśni uda.

Dziecięca orteza kolana FIX-KD-12 została wyposażona w aluminiowe szyny dwuosiowe, które zapewniają stabilizację boczną kolana i zapobiegają jego skręceniu.

Z przodu ortezy umiejscowiliśmy specjalistyczny pierścień okołorzepkowy, który doskonale stabilizuje rzepkę zapobiegając jej zwichnięciu. Co więcej, pierścień utrzymuje rzepkę w osi stawu kolanowego, dzięki czemu jego praca jest płynna i bezbolesna.

Nasza orteza kolana posiada dwa pasy obwodowe, które dodatkowo stabilizują produkt na kończynie, zapobiegając jego zsuwaniu i przekręcaniu nawet w trakcie wzmożonej aktywności Twojego dziecka.

Poprzez zapewnienie stałej kompresji, nasza orteza utrzymuje temperaturę ciała, redukując ból i przyspieszając tym samym proces gojenia po uszkodzeniu tkanek miękkich.

Produkt wysyłany w losowym kolorze.

źródło: www.fixcast.pl